Augustowscy cykliści na Lubelszczyźnie

Jak co roku Augustowski Klub Sportów Wrotkarskich i Rowerowych wyruszył na wycieczkę rowerową. Tym razem wybór trasy padł na Lubelszczyznę.
lublin_2013 (103)14.08.2013r. o godzinie 3.30 zebraliśmy się w siedzibie Klubu w składzie dziesięcioosobowym: Alina Bukłaho, Anna Milewska, Aneta Gajewicz, Jan Bukłaho, Adam Milanowski, Artur Gajewicz, Tomasz Gajewicz, Grzegorz Sentkowski i Arkadiusz Hawryluk. Załadowaliśmy rowery na specjalnie przygotowaną lawetę i ruszyliśmy samochodami w stronę Lublina. Około godziny 11.00 byliśmy już w Lublinie, gdzie przywitał nas Pan Marek ze Stowarzyszenia Rowerowy Lublin, który nas serdecznie przywitał oraz zorganizował parking na samochody i lawetę, które miały na nas czekać do niedzieli na nasz powrót. Ponieważ w tym dniu planowaliśmy dojechać do Kazimierza Dolnego w pośpiechu załadowaliśmy sakwy i namioty na rowery i ruszyliśmy w drogę. Wybraliśmy trasę wiodącą czerwonym szlakiem rowerowym. Pierwszy przystanek na trasie zrobiliśmy we wsi Wojciechów, gdzie znajduje się kuźnia w której można zobaczyć jak wygląda praca kowala oraz można podziwiać wyroby wychodzące spod jego rąk. Następnie ruszyliśmy w stronę Nałęczowa, gdzie w stołówce Stara Apteka, której klimat przypomina lata 80 ubiegłego wieku, zjedliśmy obiad. Jako że wieczór zbliżał się nieuchronnie już bez większych przystanków ruszyliśmy do Kazimierza. Po przejechaniu łącznie około 70 km. byliśmy ma miejscu. Mieliśmy co prawda namioty ale nieprzespana noc i trudy pokonanej trasy sprawiły, że każdy marzył o kąpieli i znalezieniu jakiegoś porządnego łóżka do spania. Mieliśmy szczęście, rozpytując przechodniów o jakieś miejsce na nocleg, spotkaliśmy sympatyczną właścicielkę kawiarni „Ambrozja”, która zaproponowała nocleg w apartamencie znajdującym się nad kawiarnią. Po krótkich negocjacjach cenowych dobiliśmy targu i zadowoleni udaliśmy się na miejsce spoczynku. czytaj więcej

Permalink do tego artykułu: http://www.klubrowerowy.augustow.pl/augustowscy-cyklisci-na-lubelszczyznie/